درب ضد حریق

ابعاد درب تک لنگه    cm 210 * 110 / 105

دولنگه    cm 210 * 190 / 180

و همچنین ابعاد سفارشی خاص در طرحهای مختلف قابل ارائه می باشد.

فریم

جنس ورق فریم : از ورق فولاد گالوانیزه به ضخامت (mm) 1.5 میباشد.

عایق بندی خشک فریم : پشم سنگ با دانسیته 80 تا 220 به ضخامت (mm) 50

عایق بندی تر فریم : با ملات سیمان

موقعیت : بین فریم و ساختار پشتیبانی

نوار درزبند پف کننده فریم برند CONTACALL در ابعاد (mm) 15 *1

موقعیت : در سه طرف لبه فریم

يراق آلات

دو عدد لولای فنری برند برنا صنعت به طول (cm) 15

نوع دستگیره پانیک فشاری (تاچ)

پیچ آلن سر تخت M6 به ارتفاع (mm) 15

دستگیره پشتی U 

 ابعاد پيچ تثبيت كننده: رول بولت با قطر mm10 و طول mm70

لنگه در

جنس ورق لنگه درب : از ورق فولاد الکتروگالوانیزه با ضخامت (mm) 0.9 میباشد.

مواد پر کننده فضای داخل درب : نوع پانل پشم سنگ ( Rock Wool ) با دانسیته 120 به ضخامت (mm) 50

نوار درزبند درب فوم خودچسب

جهت بازشو درب ضد حریق

جهت بازشوی دربهای ضد حریق بایستی در تراز تخلیه خروج به طرف بیرون و در سایر طبقات به سمت داخل دهلیز پلکان ها طراحی و اجرا گردد.

برنا صنعت

یراق آلات

لولاهای نصب شده روی درب که انحصاری ساخت شرکت می باشد یه وسیله پیچ آلن روی درب با ساپورت قلاویز شده نصب می گردد که این لولا دارای مقاومت بالا در مقابل کشش و حرارت می باشد . درب های ضد حریق الزاما باید به صورت خود بسته شو باشد که این مورد یا بوسیله جک هیدرولیک بالای درب عملی می گردد و یا به صورت لولای فنری خود بسته شو . مجموعه قفل و دستگیره درب ضد حریق الزاما باید ازنوع (Push bar-Panic Exit Device) باشد که در مواقع اضطرار، درب در اثر حرارت بالا300 درجه باز نشود و همچنین در این شرایط به راحتی موقع خروج دستگیره عمل کند که این نوع دستگیره ها دارای انواع مختلف می باشد که بنا به شرایط کاربرد درب نوع دستگیره پیشنهاد می گردد.
برنادر

 

درب مقاوم در برابر حریق

درب ضد حریق به درب هائی گفته می شود که در برابر حرارت مقاوم هستند و برای مهار آتش و دود و همچنین خروج اضطراری استفاده می شود.این درب ها نقش بسیار مهمی را در بالا بردن امنیت مردم  و کاستن خسارات حاصل از آتش سوزی ایفا می نمایند و در ساختمانهای بلند و در راه پله ها  مورد استفاده قرارمیگیرد.

استفاده از درب ضدحریق در پله فرارمجتمع های مسکونی و تجاری، ادارات، ورزشگاه ها، پالایشگاهها و نیروگاهها ، راهروهای ارتباطی بیمارستان و اماکن اداری ، سالنهای همایش ، فرودگاهها و بطورکلی تمام مکانهایی که امکان حریق وجود دارد و امنیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است  استفاده می شود.

درب های مقاوم به حریق برنا صنعت از دو لایه ورق فولاد الکتروگالوانیزه با ضخامت های تعریف شده گواهینامه (BHRC) که پس از برشکاری، پانچ و خمکاری، قطعات تقویت کننده داخلی روی آن نصب  و به صورت کشوئی که جز ابتکارات انحصاری این شرکت می باشد مونتاژ می شود.

قابل ذکر است که درب های مقاوم به حریق شرکت برنا صنعت دارای گواهینامه         بین المللی از شرکت Efectis و گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی (BHRC) و تاییدیه از سازمان آتشنشانی همراه با گواهی اصالت کالا می باشد. پیش از خرید از قرار داشتن درب ضد حریق در لیست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی  و آتشنشانی اطمینان حاصل کنید چرا که به این معناست که محصول گواهی نامه را دریافت کرده و از پس آزمون های لازم برای اثبات مقاومت در برابر حریق به خوبی برآمده است.

برگ اصالت کالای درب ضد حریق گواهی است که توسط شرکت سازنده دربهای ضد حریق صادر  و در اختیار خریدار قرار می گیرد جهت ارائه به سازمان آتشنشانی ، در حقیقت این برگه حکم یک تعهدنامه مبنی بر مطابقت درب ارائه شده با استانداردهای اخذ شده است و طی آن فروشنده کلیه مسئولیت مبنی بر عدم کارکرد صحیح دربهای ضد حریق را در زمان بهره برداری ساختمان را برعهده می گیرد لازم به ذکر است ارائه این برگه به سازمان آتشنشانی جهت اخذ پایان کار اجباری است.

درب های ضد حریق مطابق با استاندارد های بین المللی باید از نوع خودبسته شو باشد. لولاهای نصب شده روی درب که انحصاری ساخت شرکت می باشد تلفیقی از لولا و درب بند ( آرام بند ) است که دارای فنر داخلی بوده و درب را در حالت بسته قرار می دهد از مزایای استفاده از این نوع لولا کاهش حدودی هزینه وعمر طولانی خواهد بود چرا که استفاده از جک آرام بند در صورت باز نگهداشتن درب به صورت عمدی به طور طولانی مدت باعث خرابی جک آرام بند و تغییر حالت فنر داخل آن و تخلیه روغن آن میگردد.

درزبند دور لنگه درب نقش بسزایی در جلو گیری از خروج گازهای سمی و دود در ساختمان مشتعل دارد و علاوه بر این به دلیل جلوگیری از ورود اکسیژن به محیط باعث کند شدن پروسه اشتعال می شود.

همچنین درب ها در قسمت پایین آستانه به صورت زاویه دار می باشد، که در شرایط بحرانی خروج بدون مانع و همچنین حرکت ویلچر را راحت ساخته است .

در ضدحریق

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره محصولات با ما در ارتباط باشید.

جدول مشخصات

borna door